Kerrompa taas lisää mun elämästä, mielipiteistä ja -tietty- itestäni

Asun yhä kouvolassa ja elän täysin normaalia elämää, vaikka oonki asunu vuoden Unkarissa ja puol Kiinassa. Nonii kuulen jo miten te huudatte "Missä ihmeen KOUVOLASSA!!!" vaai mitä. Avatkaapa karttakirja sivulta mikälie ja tutkikaa suomineidon hameen helmaa sieltä etelä-suomen läänin keskivaiheilta, sitten mennään hiemän vasemmalle ja SIINNÄSE.

Noniin asiasta neljänteen. Siis kyllä olen asunut Kiinassa ja Unkarissa, mut en oo mikää mamu. Jos joku sivistymätön kyseenalaistaa mun kehittyneen kieleni jääkööt hän pois tästä keskustelusta... Tai iteasiassa tää taitaa kyl olla monologi...

Mä ra-kas-tan matkustelua, kirjottamista ja -yllättävää, mutta totta- shoppailua.  Eli ihan normi ihminen mäki... okei ketä mä huijaan!

Mä en aio puhua politiikasta pätkääkään (noin niik sivuhuomautuksena, Pekka on paras) jaa kuten sanottu kaaikilla on oma mielipide ja blaablaablaa...

Mistä leffoista te, hyvät (toivottavasti) ihmiset tykkäätte? Mä niiiiiiiiiiiiin rakastan Grinchiä siit how the grinch stole the christmas. Se on niiiiiiin ihanan outo ja hullu! Okei en taida kyl itekkää olla iha normaali, but I don't mind... Menikse nii...Mun toinen fauvoritti on Aamiainen Tiffanyllä. Se on niiku about maaailman ihanin leffa!

No, mut hei kommentteja peliin ja sitä rataa!